Storing melden?
Heeft u een storing? We helpen u graag zo snel mogelijk zodat u weer optimaal gebruik kunt maken van uw systeem. Neem contact op via het storingsformulier op deze pagina of via onderstaande contactmogelijkheden.
Hulp op afstand
Indien u hulp op afstand nodig heeft, download u eenvoudig Anydesk via de button hieronder. Neem daarna contact op met onze supportafdeling, we helpen u graag verder.
Storingsformulier
De mogelijkheden

Met de beveiligingstechniek van Vlinck bent u ervan verzekerd dat uw pand beveiligd is tegen inbraak en brand. En dit houdt u allemaal gemakkelijk in de gaten met onze handige app. Weten wat de beste oplossing is voor u?

Toegangstechniek bestaat uit geavanceerde oplossingen voor toegangscontrole, intercomsystemen en toegangsbeheersoftware. Vlinck’s expertise in toegangstechnologieën strekt zich uit over diverse sectoren.

Bij Vlinck begrijpen we wat de hoogste prioriteit heeft. Daarom bieden we niet alleen hoogwaardige beveiligingsoplossingen, maar ook uitstekende service en support zodat uw beveiligingssystemen altijd optimaal presteren.
Wij helpen u graag bij een storing
Een storing aan uw beveiligingssysteem wilt u graag zo snel mogelijk opgelost hebben. U kunt een storing melden bij onze support afdeling. Bovenaan deze pagina kunt u eenvoudig de storing melden via het storingsformulier. Ook kunt u mailen naar support@vlinck.nl. Heeft u een dringende storing die niet kan wachten? Bel 0318 254 754 en kies in het belmenu voor support.
We proberen de storing eerst telefonisch op te lossen. Indien nodig kan een servicemedewerker op afstand met u meekijken en proberen de storing te verhelpen via Anydesk. Wanneer we de storing niet op afstand kunnen verhelpen komt één van onze beveiligingsspecialisten bij u langs om het probleem te verhelpen en ervoor te zorgen dat uw systeem weer naar behoren werkt. Onze gespecialiseerde monteurs geven adviezen om herhaling te voorkomen.
Bij Vlinck doen we er alles aan om u te ontzorgen en 24/7 te genieten van een goede beveiliging.